Saturday, January 30, 2010

Blog adek aku yang cute miutttttt

Setelah sekian lamer aku tak update blog aku...hari ni ader gak chance aku mengerobek blog yang dah nak usang nie..start2, bukak blog Tia...isk3x adek aku yang sungguh sengal tuh suke buat aku gelak terbahak-bahak..anyway guys, wish you all enjoy melayan post adek ku yang chomel nie...
mayat terdampar kat office?????

ye..tadi kat office ade mayat hidup berlegar-legar kat ruang office..
mao tau sape???kitala!!!!!..
mao tau kenapa dan mengapa???
sebabnya hari ni satu office kita bau kari!!
mak datok!!!engkau..jangan main-main..
kita ni kalau dah terhidu bau kari ni rasa cam pening lak pale kita+perutku yang munggil ni akan terasa masuk angin kus-kus..ish3..
kerja kita pun mulala jadi lembab cam penagih..ish3..
semua makanan kat office rini semua ada kari..
hadoii!!!!tulun-tulun..diriku lemas dengan kari..waaaaa~~~
dah tu rini banyak kali turun naik turun naik kat office atas..
twitt2!!!kita guna tangga ok..
lif tolong sape-sape yang budiman buatkan tuk kita..lalala~
then tadi time ada client datang..
mulut kita ni tanpa diduga..
secara automatik mengeluarkan perkataan penat sekuat hati kita..shit la..
(hopefully client tu tak ade la beranggapan kita ni ada mental disorder..haish)
mariam(salah seorang budak praktikal gak)tiba-tiba terkejut dengan reaksi kita tu..
pastu terus gelakkan kita..ayoyo~

1 comment:

teddy cute said...

royalti bg sy ok..ngee~;p

Cute Layout