Sunday, December 20, 2009

The Story of 4 Sisters


Haihhh..disebabkan dorongan yang tak berenti from adek aku no.4, aku pon teruskan usaha memblogkan diri aku hari nie..two post in one day, dah la aku baru je belajar, terkemut-kemut aku memperah otak aku. Anyway, aku akan terus berusaha..CHAIYOK!!! Okayla..the only thing that cross my mind now is about me and my sister..owh ya, for your info i come from the family of 6, my mama, abah, me, diyana and the yongest are twin..dila and tia


Aku, yang paling first..paling banyak problem, paling banyak main, paling semua ahhh..hehe~ pendek kater, yang paling tuh semua aku..example to sisters tht not to be one..hehe~

Diyana is my second sister, yang paling matured and paling garang...now since she become a mother, asyik penat je adek aku nie..maner tak nyer, makan tido dah tak menentu..asyik letih jer..maklumla..bress-feeding, memang penat kot. Agak-agak kalau nak advise yang agak membantu, we can always ask from her. Pandangan dia agak jauh sket and selalunyer bleh pakai..tapi selalunye aku cari dia bila dah kantoi hehe~

Tia, my third sister, yang paling manja and suke buat lawak spastik and yang paling suke buat aku gelak Tia nie kira tempat yang agak comfortable nak bercerita ape-ape sebab dia tak judge orang, maybe sebab tuh kawan2 dia senang rapat dgn dia. Kalau antara kitaorang 4org, adek aku Tia nie, yang paling suke shopping. Kalau kakak2 dia yang tua, layan Tesco, Giant paling2 pon yang branded tunggu sale..adek aku yang ini..tak hingat...suka bergaya..SUKE POSING!! SANGAT2!! Pantang dapat camera (samerla dengan kembo dia)..tapi aku raser lepas menge'join'kan diri dengan blog nie..aku pon jadik camtu kot..hehe~

Dila, yang paling bongsu, paling cool...kalau dia marah sekali pon..muncong je ke depan, pastu dia blah buat keje dia..kalau kite buat tak reti, dia ok lar balik..Dia punye sense of responsibility, selalu buat aku respect. Kalau ader keje, tak payah suruh2, dia sendiri gi buat..lately nie, suka masak lak tuh..haih! bertuah saper yang dapat dia nie..

Kadang2 rindu plak time diaorang kecik2 jalan terkedek2 dgn pampers..CUTE!!

Love you all sis,
Chenta Hearty

4 comments:

Anonymous said...

amboi demer sakan noorr... :PP

.Dila Yusof. said...

ate musti la..hehehe

Ms Chenta Hearty said...

hehehhe..Aizan kamu mesti jeles kan takde ader beradek pompuan yang cute cam kitaorang? hehhee..takpe2 meh tumpang sekaki..

Anonymous said...

HAHAHAHA...
boleh pulakkk :)

Cute Layout